Ծրագրի նպատակները.
– սովորողներին ուսուցանել ինքնուրույն գիտելիքներ կուտակելու հմտություններ
– օգնել սովորողներին ինքնուրույն գործնական – հետազոտական աշխատանքի միջոցով յուրացնել օտար լեզուն
– սովորողների մոտ զարգացնել քննադատական-վերլուծական մտածողություն;
– սովորողները կկարողանան հասկանալ անգլերեն խոսքը, հաղորդակցվել անգլերենով՝ քերականորեն ճիշտ ձևակերպելով մտքերը։ Սովորողները նաև կկատարեն հետազոտական աշխատանքներ անգլերենով, կկարդան գեղարվեստական գրրականություն, կդիտեն անգլալեզու ֆիլմեր, կմասնակցեն անգլերենով բանավեճերի և քննարկումների։
– սովորողների մոտ ձևավորել անգլերեն ինքնակենսագրական և մոտիմացիոն նամակ կազմելու, ինչպես նաև աշխատանքի ընդունման հարցազրույցների մասնակցելու հմտություններ, որոնք կօգնեն նրանց հետագայում աշխատանք փնտրելիս։
– սովորեցնել համագործակցել իր դասընկերների հետ և արդյունավետ աշխատել
– Սովորել ինքնուրույն կատարել հետազոտություններ։
Ծրագրի խնդիրներն են`
– սովորողներին ծանոթացնել անգլերենի կիրառման տարբեր հնարավորությունների, անգլերենի միջոցով մասնագիտական զարգացման հնարավորությոունների հետ
– հաղորդել հիմնական գիտելիքներ լեզվի չորս հմմտություններից
– ձևավորել թարգմանություններ կատարելու փորձ
– Զարգացնել ինֆորմացիայի տարբեր աղբյուրներից օգտվելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ և հմտություններ:
– զարգացնել սովորողների քննադատական մտածողությունը
– նպաստել հիշողության, դիտողականության, երևակայության զարգացմանը,
– զարգացնել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներից օգտվելու և դրանց միջոցով լեզվի գիտելիքների ինքնուրույն ձեռք բերման կարողություններ,
– նպաստել տեխնոլոգիական պրոցեսների պահանջների անվերապահ կատարմանը։
Արժեքային համակարգ
Սովորողը պետք է`
– Գնահատի անգլերենի դերը համամարդկային մշակույթի, գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման գործում:
-Գիտակցի անգլերենի դերն անհատի աշխարհայացքի ձևավորման գործում:
– Գիտակցի օտար լեզուներին տիրապետելու կարևորությունը, դրանց կիրառության արդյունավետությունն առօրյա կյանքում, ասնագիտության ձեռք բերման հարցում և աշխատելիս:
-Կարևորի մտավոր աշխատանքը, կարողանա նպատակներ և խնդիրներ դնել և դրանց հասնելու համար նպատակասլաց գործունեություն ծավալել:
-Կարևորի անգլերեն գրավոր և բանավոր խոսքի հստակությունը, ճշգրտությունը, հակիրճությունը,մատչելիությունը:
– Ձգտի ստեղծագործական աշխատանքի, գեղագիտական հաճույք ստանա դրանից:
Սովորողին ներկայացվող պահանջները
Անգլերենի ծրագիրը հաջողությամբ յուրացնելու համար սովորողից պահանջվում է հետևյալ նախնական պատրաստվածությունը.
– ինքնուրույն սովորելու հմտություններ;
– էլեկտրոնային և տպագիր աղբյուրներից իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիա հայթհայթելու, դասկարգելու և ներկայացնելու հմտություններ;
– ՏՀՏ հմտություններ
-տրամաբանելու և վերլուծելու ունակություն
Սովորողը պետք է ունենա համակարգիչ և ինտերնետ կապ
Սովորողների գործունեության հիմնական ձևերը
1. Սովորողների ուսումնական գործունեության հիմնական ձևը հատուկ այդ նպատակով կազմված առաջադրանքներով ինքնուրույն, փորձարարական, հետազոտական աշխատանքն է:
2. Կիրառվում են նաև դասի կազմակերպան հաղորդման, խմբային քննարկումների, նախագծերի իրականացման ձևեր:
Ստուգման և գնահատման կարգը
Կիրառվում է սովորողների գիտելիքների ստուգման և գնահատման տարբեր համակարգեր: Առաջին դեպքում ուսուցիչը սովորողի ստացած գիտելիքների մասին գաղափար է կազմում դասապրոցեսում նրա կատարած աշխատանքին հետևելով, աշխատանքի ընթացքում նրա հետ բազմապիսի հարցերի քննարկման արդյունքում: Այս դեպքում կիրառվում է գնահատման 10 բալանոց համակարգ: Գնահատականը գրանցվում է սովորողի բլոգում և էլեկտրոնային մատյանում: Ուղեկցվում է համապատասխան մեկնաբանությամբ: Գիտելիքների ստուգման երկրորդ ձևը թեմատիկ ստուգողական աշխատանքներն են: Երրորդ, ամփոփիչ ձևը սովորողների անհատական աշխատանքների ներկայացնումն ու ստուգումն է։
ՏՀՏ–ների կիրառումը
Ուսուցման պրոցեսում խիստ կարևորվում է ժամանակակից ՏՀՏ-ների կիրառումը: Համակարգիչը դարձել է ուսուցման կազմակերպման հիմնական միջոց: Այն օգտագործվում է.
– նոր նյութի ուսումնասիրության ժամանակ
-տարբեր թեմաների նախածեր, համակարգչային ներկայացումներ նախապատրաստելիս և ցուցադրելիս;
– ինտերնետում հանդիպող տարատեսակ թեսթերի հետ աշխատելիս
-Էլեկտրոնային գրատախտակ օգտագործելիս:
– Գիտական հետազոտություններ կատարելիս
Ուսումնական ճամփորդություններ
Անգլերենի ներկայացվող ծրագրով նախատեսվում է ուսումնական ճամփորդություններ՝
- Արատես
- Երևանի ամերիկյան համալսարան
- Արշավ դեպի Արագած
- Քաղաքային տուր Երևանում
- Այցելություն ՀՀ տարբեր մարզեր
Գիտելիքների գործնական կիրառություններ
- Լեզվական գիտելիքները, որոնք յուրացնում է սովորողը անգլերեն ուսումնասիրելիս նա կարող է հաջողությամբ կիրառել կյանքի ցանկացած այլ ոլորտներում:
- Կկարողանա առանց կաշկանդվելու հաղորդակցվել անգլերենով։
- Կկարողանա ինքնուրույն կատարել հետազոտական աշխատանքներ
- Կկարողանա կազմել գրագետ անգլերեն ինքնակենսագրական և մոտիվացնող նամակ, պաատրաստ լինել անգլերեն հարցազրույց անցնելու։
- Կկարողանա արդյունավետ աշխատել ցանկացած կոլեկտիվում, հաջողությամբ հաղթահարել աշխատանքի ընթացքում ծագող կոնֆլիկտները:
- Ստանալով սովորելու որոշակի հմտություններ՝ հետագայում ինքնուրույն կարող է շարունակել իր հետագա կրթության գործը:
- Կկարողա կարդալ գրրքեր և դիտել ֆիլմեր անգլերենով
Ուսումնական ձեռնարկներ, կայքեր, այլ նյութեր
1. Amadeus
3. English grammar. step by step
Անգլերենի ծրագիր
1. Theoretical and Methodological Signs of Progress in Social Media and Their Influence on Tourism
2. Health Tourism in Armenia
3. Entrepreneurship and Its Development in a Sphere of Tourism
4. Wildlife Activities in Tourism
5. Heritage Tourism in Armenia
6. Cultural tourism and its influence on locals
7. The Development of Sustainable Tourism
8. Wilderness Tourism and Its Influence on the Economy of Different Regions
9. Competitive Features in Tourism
10. Health Tourism, Its Development, and Current Trends
11. Trends in the Tourism Sector
12. Quality of Hotels as an important factor in attracting tourists
13. Environmental Factors That Influence Tourist Decisions
14. Ecotourism and Its Advantages
15. Black or Dark Tourism and Its development in Armenia
16. Black or Dark Tourism as the Issue of Ethical Correctness
17. Gastro tourism and Armenian cuisine
18. Regional tourism