Անգլերեն
Քոլեջ
Ծրագրի նպատակները.
– սովորողներին ուսուցանել ինքնուրույն գիտելիքներ կուտակելու հմտություններ
– օգնել սովորողներին ինքնուրույն գործնական – հետազոտական աշխատանքի միջոցով յուրացնել օտար լեզուն
– սովորողների մոտ զարգացնել քննադատական-վերլուծական մտածողություն;
– սովորողները կկարողանան հասկանալ անգլերեն խոսքը, հաղորդակցվել անգլերենով՝ քերականորեն ճիշտ ձևակերպելով մտքերը։ Սովորողները նաև կկատարեն հետազոտական աշխատանքներ անգլերենով, կկարդան գեղարվեստական գրրականություն, կդիտեն անգլալեզու ֆիլմեր, կմասնակցեն անգլերենով բանավեճերի և քննարկումների։
– սովորողների մոտ ձևավորել անգլերեն ինքնակենսագրական և մոտիմացիոն նամակ կազմելու, ինչպես նաև աշխատանքի ընդունման հարցազրույցների մասնակցելու հմտություններ, որոնք կօգնեն նրանց հետագայում աշխատանք փնտրելիս։
– սովորեցնել համագործակցել իր դասընկերների հետ և արդյունավետ աշխատել
– Սովորել ինքնուրույն կատարել հետազոտություններ։
Ծրագրի խնդիրներն են`
– սովորողներին ծանոթացնել անգլերենի կիրառման տարբեր հնարավորությունների, անգլերենի միջոցով մասնագիտական զարգացման հնարավորությոունների հետ
– հաղորդել հիմնական գիտելիքներ լեզվի չորս հմմտություններից
– ձևավորել թարգմանություններ կատարելու փորձ
– Զարգացնել ինֆորմացիայի տարբեր աղբյուրներից օգտվելու, որոշումներ կայացնելու կարողություններ և հմտություններ:
– զարգացնել սովորողների քննադատական մտածողությունը
– նպաստել հիշողության, դիտողականության, երևակայության զարգացմանը,
– զարգացնել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներից օգտվելու և դրանց միջոցով լեզվի գիտելիքների ինքնուրույն ձեռք բերման կարողություններ,
– նպաստել տեխնոլոգիական պրոցեսների պահանջների անվերապահ կատարմանը։
Արժեքային համակարգ
Սովորողը պետք է`
– Գնահատի անգլերենի դերը համամարդկային մշակույթի, գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման գործում:
-Գիտակցի անգլերենի դերն անհատի աշխարհայացքի ձևավորման գործում:
– Գիտակցի օտար լեզուներին տիրապետելու կարևորությունը, դրանց կիրառության արդյունավետությունն առօրյա կյանքում, ասնագիտության ձեռք բերման հարցում և աշխատելիս:
-Կարևորի մտավոր աշխատանքը, կարողանա նպատակներ և խնդիրներ դնել և դրանց հասնելու համար նպատակասլաց գործունեություն ծավալել:
-Կարևորի անգլերեն գրավոր և բանավոր խոսքի հստակությունը, ճշգրտությունը, հակիրճությունը,մատչելիությունը:
– Ձգտի ստեղծագործական աշխատանքի, գեղագիտական հաճույք ստանա դրանից:
Սովորողին ներկայացվող պահանջները
Անգլերենի ծրագիրը հաջողությամբ յուրացնելու համար սովորողից պահանջվում է հետևյալ նախնական պատրաստվածությունը.
– ինքնուրույն սովորելու հմտություններ;
– էլեկտրոնային և տպագիր աղբյուրներից իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիա հայթհայթելու, դասկարգելու և ներկայացնելու հմտություններ;
– ՏՀՏ հմտություններ
-տրամաբանելու և վերլուծելու ունակություն
Սովորողը պետք է ունենա համակարգիչ և ինտերնետ կապ
Սովորողների գործունեության հիմնական ձևերը
1. Սովորողների ուսումնական գործունեության հիմնական ձևը հատուկ այդ նպատակով կազմված առաջադրանքներով ինքնուրույն, փորձարարական, հետազոտական աշխատանքն է:
2. Կիրառվում են նաև դասի կազմակերպան հաղորդման, խմբային քննարկումների, նախագծերի իրականացման ձևեր:
Ստուգման և գնահատման կարգը
Կիրառվում է սովորողների գիտելիքների ստուգման և գնահատման տարբեր համակարգեր: Առաջին դեպքում ուսուցիչը սովորողի ստացած գիտելիքների մասին գաղափար է կազմում դասապրոցեսում նրա կատարած աշխատանքին հետևելով, աշխատանքի ընթացքում նրա հետ բազմապիսի հարցերի քննարկման արդյունքում: Այս դեպքում կիրառվում է գնահատման 10 բալանոց համակարգ: Գնահատականը գրանցվում է սովորողի բլոգում և էլեկտրոնային մատյանում: Ուղեկցվում է համապատասխան մեկնաբանությամբ: Գիտելիքների ստուգման երկրորդ ձևը թեմատիկ ստուգողական աշխատանքներն են: Երրորդ, ամփոփիչ ձևը սովորողների անհատական աշխատանքների ներկայացնումն ու ստուգումն է։
ՏՀՏ–ների կիրառումը
Ուսուցման պրոցեսում խիստ կարևորվում է ժամանակակից ՏՀՏ-ների կիրառումը: Համակարգիչը դարձել է ուսուցման կազմակերպման հիմնական միջոց: Այն օգտագործվում է.
– նոր նյութի ուսումնասիրության ժամանակ
-տարբեր թեմաների նախածեր, համակարգչային ներկայացումներ նախապատրաստելիս և ցուցադրելիս;
– ինտերնետում հանդիպող տարատեսակ թեսթերի հետ աշխատելիս
-Էլեկտրոնային գրատախտակ օգտագործելիս:
– Գիտական հետազոտություններ կատարելիս
Ուսումնական ճամփորդություններ
Անգլերենի ներկայացվող ծրագրով նախատեսվում է ուսումնական ճամփորդություններ՝
- Արատես
- Երևանի ամերիկյան համալսարան
- Արշավ դեպի Արագած
- Քաղաքային տուր Երևանում
- Այցելություն ՀՀ տարբեր մարզեր
Գիտելիքների գործնական կիրառություններ
- Լեզվական գիտելիքները, որոնք յուրացնում է սովորողը անգլերեն ուսումնասիրելիս նա կարող է հաջողությամբ կիրառել կյանքի ցանկացած այլ ոլորտներում:
- Կկարողանա առանց կաշկանդվելու հաղորդակցվել անգլերենով։
- Կկարողանա ինքնուրույն կատարել հետազոտական աշխատանքներ
- Կկարողանա կազմել գրագետ անգլերեն ինքնակենսագրական և մոտիվացնող նամակ, պաատրաստ լինել անգլերեն հարցազրույց անցնելու։
- Կկարողանա արդյունավետ աշխատել ցանկացած կոլեկտիվում, հաջողությամբ հաղթահարել աշխատանքի ընթացքում ծագող կոնֆլիկտները:
- Ստանալով սովորելու որոշակի հմտություններ՝ հետագայում ինքնուրույն կարող է շարունակել իր հետագա կրթության գործը:
- Կկարողա կարդալ գրրքեր և դիտել ֆիլմեր անգլերենով
Ուսումնական ձեռնարկներ, կայքեր, այլ նյութեր
1. Inside reading 1
3. English grammar. step by step
Անգլերենի ծրագիր
Grammar:
- Present Simple vs Present Continuous
- Past Simple
- Past Continuous
- Past simple vs Past Continuous
- Future Simple vs to be going to
- Would rather/had better
- Present Perfect
- Present Perfect Continuous
- Past Perfect
- Past Perfect Continuous
- Adjectives: degrees of comparison
- Adjectives/adverbs
- Passive voice
- Direct and indirect speech
- Conditional sentences
Topics for discussions and essays
- My Family
- My Best Friend
- My Hobby
- My Aim In Life
- My Village/city
- My House
- My Dream
- My future profession
- My Favourite Book
- My Ambition
- How I Spent My Summer Vacation
- My dream country
- My Self
- My Library
- My Favourite Author
- My plans for summer vacation
- Friendship
- Importance of Sports
- Importance of Education
- Contribution of Technology in Education